Coaching-koulutus

Opi coachingin ydintaitoja ja syvennä osaamistasi

Suomen Coaching-yhdistyksen tehokas ja intensiivinen coaching-koulutus antaa perustaidot coachingin hyödyntämiseen sitä  työssään tai muutoin tarvitsevalle. Neljän intensiivisen ja osallistavan virtuaalisen koulutuspäivän aikana opit tuntemaan coachin tarvitsemat ydintaidot ja saat valmiudet niiden hyödyntämiseen. Koulutukseen sisältyy myös coachingin pariharjoittelua sekä coaching-kirjallisuuteen perehtymistä. Koulutus käynnistyy syyskuussa ja tammikuussa.

Ryhmä- ja tiimi-coachingin täydennyskoulutuksessa perehdytään coachingin työkaluihin ja eri muotoihin coaching-koulutuksen käyneille. Koulutus järjestetään vuosittain lokakuussa.

Suomen Coaching-yhdistys on kouluttanut coacheja vuodesta 2004. Koulutuksiin on osallistunut yli 400 coaching-taitoja työssään käyttävää ja alasta kiinnostunutta esimiestä, henkilöstöpäättäjää, yrittäjää ja asiantuntijaa.

Kouluttajamme edustavat alansa ehdotonta huippuosaamista Suomessa.

Mistä aiheesta sinä toivoisit meidän järjestävän koulutusta? Lähetä ehdotuksesi tai toiveesi alla olevalla lomakkeella.

Sign In

Register

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.