COACH-KOULUTUS

Coaching-ydintaitoihin pohjautuva koulutus tarjoaa erinomaisen lähtökohdan coachingin peruskysymysten tutkimiseen ja oman osaamisen syventämiseen.

Suomen coaching-yhdistyksen tehokas ja intensiivinen coach-koulutus antaa perustaidot coachingin hyödyntämiseen niin ammattilaiseksi aikovalle kuin muillekin coaching-taitoja työssään tarvitseville. Neljän lähiopetuspäivän aikana opit coachin tarvitsemia ydintaitoja sekä lisäät valmiuksiasi hyödyntää coachingtaitoja omassa työssäsi.

Suomen coaching-yhdistys on kouluttanut coacheja vuodesta 2004. Coaching-diplomikoulutuksen nimellä aloittanut koulutus on siitä lähtien toteutettu kaksi kertaa vuodessa ja siihen on osallistunut yli 300 coaching-taitoja työssään käyttävää ja alasta kiinnostunutta esimiestä, henkilöstöpäättäjää, yrittäjää ja asiantuntijaa.

Kouluttajamme edustavat alansa ehdotonta huippuosaamista Suomessa. Koulutuksella on International Coach Federationin (ICF) CCE-hyväksyntä.

Mistä aiheesta sinä toivoisit meidän järjestävän koulutusta? Lähetä ehdotuksesi tai toiveesi alla olevalla lomakkeella.