Coach, Coaching, Suomen Coaching-yhdistys, SCY

Kuka ansaitsisi olla Vuoden Coach 2019? – Ehdota

Tunnetko ammatticoachin tai vaikkapa valmentavan esimiehen, joka ansaitsisi saada tunnustusta toiminnastaan ammattimaisen coachingin kehittäjänä ja lipunkantajana, ja joka on ansioitunut valmentavan otteen soveltajana?
Ehdota häntä Vuoden Coachiksi 2019!

Vuoden Coach -tunnustus myönnetään henkilölle, joka on aktiivisella toiminnallaan

1. edistänyt coaching-alan kehittymistä Suomessa
  2. edistänyt coachingin tai coachaavan johtamisotteen näkyvyyttä ja tunnettuutta
  3. soveltanut ansioituneesti coachingia tai coachaavaa johtamisotetta käytännössä

Vuoden coachiksi valittavan henkilön on täytettävä kaikki kolme kriteeriä tullakseen valituksi. Tunnustuksen saajan ei tarvitse olla minkään coaching-yhdistyksen jäsen tai ammattimainen valmentaja, vaan hän voi myös olla esimerkiksi valmentava esimies tai muu coaching-taitoja menestyksekkäästi käyttävä ja alaa eteenpäin vievä henkilö.

Vuoden coachia voi perustellen ehdottaa kuka tahansa. Lopullisen päätöksen tunnustuksen saajasta tekee annettujen ehdotusten pohjalta valitsijatoimikunta, joka käy läpi tulleet ehdotukset perusteluineen, perehtyy ehdokkaiden ansioihin ja valitsee heistä Vuoden Coachiksi henkilön, joka parhaiten täyttää yllä luetellut kriteerit.

Vuoden Coach 2019 julkistetaan Suomen Coaching-yhdistyksen Coaching Day -tapahtumassa 24.10.2019. Vuoden Coach 2019 saa tunnustusdiplomin sekä 100 euron arvoisen S-ryhmän lahjakortin. (Valitsematta jääneiden ehdokkaiden nimiä ei julkaista.)

Ehdota Vuoden Coachia 30.9.2019 mennessä ja osallistu lahjakortin arvontaan!

Coaching Dayssa arvotaan kaikkien Vuoden Coachia ehdottaneiden ja yhteystietonsa antaneiden kesken 100 euron arvoisen S-ryhmän  lahjakortti. Jos voittaja ei ole paikalla tapahtumassa, hän saa tiedon voitostaan sähköpostitse.
Huomaa, että voit ehdottaa Vuoden Coachia myös niin, että et jätä omia yhteystietojasi.

Kuka olisi mielestäsi paras valinta Vuoden Coachiksi 2018?
Perustele ehdotuksesi mahdollisimman kattavasti alla olevasta linkistä avautuvasta lomakkeesta 30.9.2019 mennessä.

Aikaisempina vuosina tunnustus on myönnetty seuraaville ansioituneille coacheille:

• 2010: Tiina Harmaja
  • 2011: Pirjo Kuusela