Kuka on Vuoden Coach 2020? Uusi

Vuoden Coach 2020 – ehdota

Vuoden Coach on vahva ammattilainen, joka soveltaa coaching-menetelmiä (työ)elämässään  menestyksekkäästi.

Hänellä on monipuolinen kokemus (työ)elämästä, ja kun hän yhdistää siihen coachaavan otteen, syntyy onnistunut kokonaisuus, joka heijastuu ammattimaisena toimintana hänen työskentelyssään ja ihmisenä olemisessa.

Vuoden Coachiksi valittava henkilö on edistänyt coaching-alan kehittymistä, näkyvyyttä ja tunnettuutta Suomessa ja hän käyttää luontevasti coaching-menetelmiä arjessa.

Vuoden Coach 2020 voi olla pitkän linjan ammatti-coach, valmentavaa johtamisotetta työssään menestyksekkäästi käyttävä esimies tai coaching-kouluttaja. Hän voi olla yksinyrittäjä tai toimia organisaatiossa esimerkiksi esimiehenä, kehittäjänä tai in-house-coachina. Vuoden Coachin sydän sykkii coachingille ja valmentavalle otteelle.

Tunnetko sinä tällaisen henkilön?
Ehdota häntä Vuoden Coachiksi 2020 ja perustele ehdotuksesi.

Ehdota Vuoden Coachia 30.9.2020 mennessä ja osallistu lahjakortin arvontaan.

Lue tästä, mitä coaching on.

Vuoden Coach 2020 -valinnan tekee annettujen ehdotusten pohjalta Suomen Coaching-yhdistyksen hallitus, joka käy läpi tulleet ehdotukset perusteluineen, perehtyy ehdokkaisiin ja valitsee heistä Vuoden Coachiksi henkilön, joka parhaiten täyttää edellä mainitut kriteerit.

Ehdotuksessa pyydetään kertomaan ehdokkaasta seuraavia tietoja ja oma näkemyksesi, miksi kyseinen henkilö olisi erinomainen valinta Vuoden Coachiksi 2020:

• Ehdokkaan nimi
  • Organisaatio
  • Miten hän on vaikuttanut coaching-alan kehittymiseen?
  • Miten hän on edistänyt coachingin tai coachaavan johtamisotteen näkyvyyttä ja tunnettuutta?
  • Miten hän on edistänyt suomalaista (työ)elämää soveltamalla coaching-menetelmiä käytännössä?
  • Lisätietoja (kirjoita tähän linkkejä tai muita lähteitä, joiden avulla voimme tutustua ehdottamaasi henkilöön paremmin)