Ulrika Björkstam

LCF Life Coach
NLP Practitioner
HELSINKI

Uskon, että tulevaisuudessa menestyvät vain sellaiset organisaatiot, jotka panostavat työntekijöidensä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Työssäni resilienssivalmentajana yhdistyvät kaksi työelämän kannalta ratkaisevaa teemaa: kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistäminen työpaikoilla sekä itsensä johtamisen taitojen omaksuminen muutosten varalta.

BIO:
– VTM, ratkaisukeskeinen valmentaja ja palkittu keynote-puhuja (MySpeakerin Vuoden puhuja 2022 kategoriassa Kestävä hyvinvointi)
– Suomen ensimmäinen CReC-sertifioitu resilienssivalmentaja
– Työskennellyt useita vuosia ennakointiasiantuntijana ja suomalaisyritysten kansainvälistymisen konsultoinnissa
– Keskittynyt ratkaisukeskeiseen valmennukseen vuodesta 2013
– Valmentajakoulutuksen lisäksi opiskellut mm. työ- ja organisaatiopsykologiaa, positiivista psykologiaa, skeematerapiaa, sosiaalipsykologiaa, neurolingvististä ohjelmointia (NLP Practitioner)
– Kirjoittanut post-traumaattisesta kasvusta kertovan kirjan ”Nouse nyt – kuinka selvisin vakavasta onnettomuudesta” (WSOY 2018)
– Kutsumuksena on olla rakentamassa maailmaa, jossa ihminen nähdään kokonaisuutena ja jossa mielen hyvinvointiin panostetaan yhtä lailla kuin nyt panostetaan fyysiseen hyvinvointiin.

www.linkedin.com/in/coach-ulrika-björkstam