LÖYDÄ ITSELLESI COACH

Coach auttaa sinua ottamaan käyttöön jotta saavutat suurimmatkin tavoitteesi.

Coach-haku auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan coachin. Coaching auttaa sinua positiiviseen muutokseen niin työhön kuin yksityiselämään liittyvissä kysymyksissäsi.

Työelämässä coachingia käytetään menestyksellisesti esimerkiksi omaan uraan liittyvien tavoitteiden saavuttamiseen tai tiimien, esimiestyön ja johtamisen kehittämiseen. Yksityiselämässä coaching auttaa esimerkiksi parisuhteen, vanhemmuuden, työ- ja yksityiselämän yhteensovittamisen tai yleisesti oman elämän kehittämisen haasteiden ratkaisuun.

Coach-haku listaa sinulle lähes 200 coachia, joilla on Suomen Coaching-yhdistyksen hyväksymä coach-koulutus ja jotka noudattavat yhdistyksen Eettisiä ohjeita. Osa listalla olevien coacheista on keskittynyt työelämätarpeisiin, osa enemmän yksityiselämään. Napsauttamalla coachin nimeä saat esiin hänestä tarkemman kuvauksen. Lisätietoja saat myös coachin omilta www-sivuilta.

Yhdistyksen jäsenet tekevät coaching-työtä hyvin erilaisella koulutus- ja työkokemustaustalla, ja kukin valmentaja vastaa itse osaamisestaan ja tuottamistaan palveluista.