lily-of-the-valley-1533347_1920

Kevään kohokohta: Kevätparveilu- ja kokous 18.5.

Coaching-yhdistyksen kevään mielenkiintoisimmassa tapahtumassa 'Kevätparveilussa', on hyviä fasilitoijia, yhdessäoloa ja ajattelun kumppanuutta parhaimmillaan. Kevätkokouksessa valitaan muutama uusi hallituksen jäsen vaihtovuoroisten tilalle ja käsitellään jäsenyyden kriteereitä. Tule keskustelemaan coachingista ja vaihtamaan ajatuksia kollegoiden kanssa.

Coaching-yhdistyksen kevään mielenkiintoisimmassa tapahtumassa ’Kevätparveilussa’, on hyviä fasilitoijia, yhdessäoloa ja ajattelun kumppanuutta parhaimmillaan.

Tule keskustelemaan coachingista ja vaihtamaan ajatuksia kollegoiden kanssa.

’Ei kannettu vesi kaivossa pysy’

Parveillaan kansanviisauksien, sananlaskujen ja aforismien parissa. Mitä annettavaa niillä on meille coacheina ja coachattavina? Fasilitaattoreina Minna Rasila ja Terhi Mäkiniemi.

Jos haluat oman lempilauseesi mukaan keskusteluun, meilaa se Minnalle: minna.rasila at heuristica.fi

Tiimien kehittämisen johtotähti

Oletko ollut jäsenenä huonossa tiimissä tai hankalan tiimityön kehittäjänä? Millä eväillä olet onnistunut tai epäonnistunut? Miten tiimin sekundääri- ja primääritavoitteilla saadaan ryhmän yhteistyö oikeasti lentoon?

Tule löytämään lisää näkökulmia ja työkaluja työhösi.

Teeman johdattelijoina toimivat yhteistyön kehittämisen erikoismiehet ja tietokirjailijat Vesa Ristikangas ja Tapani Rinne.

Tapahtuman tarkat tiedot löydät täältä

Tilaisuus on jäsenille ilmainen ja sisältyy jäsenmaksuun.
Ilmoittautuminen Jäsenextran kautta
Ei-jäsenet ovat tervetulleita mukaan tapahtumaan, hinta 70 €/hlö.
Ilmoittautuminen sähköpostitse info(at)coaching-yhdistys.fi